Internethandel
Hm. Ik wilde eind vorige week een Navman B10 bestellen. Een leuk zwart doosje dat via BlueTooth en USB gelijk welk apparaat van GPS kan voorzien. Handig voor vanalles en nog wat. Ik bestelde het ding dus bij Expansys. Credit card gegevens ingevuld en al.
Begin deze week kreeg ik een beleefde mail dat mijn gegevens weigerden. Bizar want ik had kameraad Twanne diezelfde dag nog een Flickr Pro account voorgeschoten. Misschien had ik iets verkeerd ingetikt? Opnieuw de bestelling plaatsen dan maar. De dag erna kreeg ik positief nieuws: het pakketje was opgestuurd. Hoera?
… of toch niet! Vanmorgen vond ik een mail in mijn box dat de kaart weer geweigerd was! Dan maar even bellen. Ik belandde bij een Nederlands callcenter. De medewerker was bijzonder vriendelijk maar kon niet meteen zeggen wat er fout gelopen was. Ik stelde zelf voor om het via klassieke overschrijving te regelen. Geen probleem. Ik heb een nieuwe mail met bankgegevens gekregen. Dit weekend doe ik de overschrijving en dan de vingers kruisen!
Tegelijk toch ook even bij de bank informeren hoe dat nu zit met mijn kaart…